• PRO TV
  • Zile magice cu audiente pe masura la Pro Tv

Zile magice cu audiente pe masura la Pro Tv

Zile magice cu audiente pe masura la Pro Tv

Programele speciale pregatite de Pro Tv in zilele magice de sarbatoare i-au tinut pe telespectatori tintuiti in fata micilor ecrane. Fie ca a fost vorba de stiri, divertisment sau filmele, telespectatorii au fost tot timpul alaturi de Pro Tv. Asa se face ca audienta medie inregistrata de Pro Tv simbata, duminica si luni la nivelul intregii zile a depasit audienta medie inregistrata de toate celelalte televiziuni concurente.

 

Astfel,  la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani din mediul urban, audienta medie a zilei de simbata, 18 aprilie a insemnat pentru Pro Tv 2,6 puncte de rating si   15,9%cota de piata, in timp ce Antena 1 a avut doar 1,5 puncte de rating si 9,4% cota de piata.

Situatia a ramas neschimbata si la nivelul intregului public din mediul urban cand audienta medie a zilei de simbata, 18 aprilie a fost de 2,5 puncte de rating si 13,4% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat 1,7 puncte de rating si 9,1% cota de piata.

In ceea ce priveste Prime-time-ul, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00, Pro Tv s-a detasat vizibil de celelalte televiziuni, astfel ca, la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv se afla pe pozitia fruntasa cu 6,5 puncte de rating si 20,9 cota de piata, dublu fata de Antena 1 care a avut 3,2 puncte de rating si 10,2% cotade piata. Clasamentul ramane neschimbat si la nivelul intregii populatii din mediul urban, cand Pro Tv a obtinut in intervalul de maxima audienta 6,8 puncte de rating si 18,4% cota de piata, iar Antena 1 doar 4,2 puncte de rating si 11,3% cota de piata.

De altfel, toate programele difuzate simbata si duminica au fost lider de audienta pe intervale orare in care au fost difuzate. Asa se face ca “Frumusete pe muchie de cutit”, “O-la-la”, “Apropo Tv”, “Romania, te iubesc”, Stirile de la ora 19.00, dar si filmul “Pe aripile vantului” au surclasat toate programele televiziunilor concurente pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani..

Duminica, 19 aprilie, in prima zi de Paste, locul fruntas a fost adjudecat tot de Pro Tv, cand la nivelul intregii zile, Pro Tv a obtinut pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 2,7 puncte de rating si 13,9% cota de piata, iar Antena 1 - 2,2 puncte de rating si 11,5% cota de piata. Tot pe locul I s-a aflat Pro Tv si la nivelul intregului public din mediul urban, cand, la nivelul intregii zile, Pro Tv a avut 2,9 puncte de rating si 12,6% cota de piata, iar Antena 1 – 2,8 puncte de rating si 12,3% cota de piata.

 Luni, 20 aprilie, in a doua zi de Paste, Pro Tv si-a pastrat suprematia, cifrele medii de audienta inregistrate la nivelul intregii zile propulsindu-l in fruntea clasamentului. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv a avut o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 18,0% cota de piata, iar Antena 1 doar 2,1 puncte de rating si 11,1% cota de piata. Situatia ramane neschimbata si nivelul intregului public din mediul urban, astfel ca Pro Tv a obtinut 3,3 puncte de rating si 14,9% cota de piata, iar Antena 1 numai 2,7 puncte de rating si 12,2% cota de piata.

In ceea ce priveste Prime-time-ul, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00, Pro Tv s-a detasat din nou fata de celelalte televiziuni, astfel ca, la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv se afla tot in fruntea clasamentului cu 8,7 puncte de rating si 24,3 cota de piata, aproape triplu fata de Antena 1 care s-a plasat pe locul al treilea, dupa postul Acasa TV cu 3,6 puncte de rating si 9,9% cota de piata. In ceea ce priveste audienta medie inregistrata la nivelul nivelul intregii populatii din mediul urban,  Pro Tv a obtinut in intervalul de maxima audienta 8,1 puncte de rating si 19,1% cota de piata, iar Antena 1 doar 5,3 puncte de rating si 12,5% cota de piata.

Fie ca a fost vorba de Happy Hour, de Stirile de la ora 19.00, de filmul “In numele regelui” sau productia “Tache”, Pro Tv s-a aflat in fruntea clasamentului devansind pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani toate programele posturilor concurente .
 

 

 

Parteneri editoriali

Share

Videoclipuri cu știri

Citește și

Ultimele articole

Top citite

L-ai pierdut la TV

Articole știri

Episoade noi acum pe VOYO

7 zile înainte de TV • fără reclame • oricând

Top emisiuni